Zoeken in deze blog

08-11-2017

Pauze

Mijn blog heeft een hele tijd stilgelegen. 
Daar gaan we dan nu maar gauw verandering in brengen.

Ik heb nog een hele hoop te laten zien, dus vandaar dat ik even een inhaalbeweging doe.
Er ligt hier een hele stapel kaarten & mooie verpakkingen die ik gemaakt heb en die wil ik zeker nog allemaal tonen.
Ben ondertussen ook mooi papier en toffe stempels tegengekomen waar ik nog van alles mee zal maken.
Ook die dingen komen er de volgende dagen/weken aan.

Maar eerst even deze :
Een kleine verpakking in 'houtpapier'. 
'Favoriet-nummer-zoveel' van me !
Ik heb een zakje chocoladedruppels verpakt. 
Daar kan je heerlijke warme chocomelk van maken.
Bij deze buitentemperaturen kan dat al wel eens deugd doen.
Gewoon wat dichter bij elkaar kruipen kan ook helpen.






1 opmerking: