Zoeken in deze blog

06-02-2018

Koekendoos

Deze mooie blikken koekendoos heb ik gekocht toen ik onlangs in de grote Zweedse winkel was.

Eens je door de kassa bent geraakt, is er daar nog een kleine shop met allemaal mooie lekkere dingen uit het hoge noorden.

Altijd de moeite waard om daar nog eens te gaan snuisteren.
Niet altijd gemakkelijk als je daar al met een volgeladen winkelkar aankomt, maar toch ga ik daar altijd graag even kijken.

Deze doos vond ik op zich al super mooi met al haar wintertafereeltjes.
Wie dit ontworpen heeft, heeft duidelijk oog voor detail.
Huisjes, bruggetjes, sneeuwvlokjes, sterretjes en een paar diertjes met een dikke sjaal.
Echt koddig.

De kleuren grijs wit en goud passen heel goed bij elkaar.
Ik heb er dan nog een vleugje rood aan toegevoegd terwijl ik de opgedrukte tekst aan het wegwerken was door het ganse met een paar stempels op te smukken.

En uiteraard ook een hartje.

VoilĂ , het geschenkje is klaar om af te geven.

Hopelijk zijn de koekjes lekker  :-)


 


(effe op klikken, dat kijkt beter)
 
 
(effe op klikken, dat kijkt beter)


 
(effe op klikken, dat kijkt beter)



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten