Zoeken in deze blog

20-04-2018

Gepimpelmeesd

Super leuk om snel cadeautjes in te verpakken, zijn deze gepimpte bruinen papieren zakken.
 
Je kan er echt alle kanten mee op.
Kleine of grote papieren zakken - dat gaat allemaal - zolang het papier maar groot genoeg is.
 
Niet alle cadeautjes zijn immers geschikt om op zich mooi verpakt te worden. 
Teveel kantjes en hoekjes maken het niet altijd even gemakkelijk.
 
Maar als je je cadeautje in een zijdepapiertje wikkelt en dan in een mooi zakje steekt, ziet dat er even goed uit (of misschien zelfs wel beter).
 
Ik heb me hier gewaagd aan dit pimpelmeespapier.
Op het eerste zicht absoluut niet mijne meug maar bij nader inzien eigenlijk best wel grappig.
 
Ik heb het papier zo gesneden zodat Pimpelmees precies op het randje terecht kwam. 
Hij zit daar goed.
 
Het donkerblauwe is wel mijn meug.  Zeker samen met het zandkleurige.
Dat vind ik echt wel top !
 
Dan nog snij-, knip-, stempel- en plakwerk en het zakje was klaar.
 
Omdat ik goed op dreef was, heb ik er nog eentje extra gemaakt.
Handig voor als ik eens tijd tekort heb en het snel moet gaan.





 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten