Zoeken in deze blog

01-08-2018

Open for business !

YAY !
Ik ben zo blij !
Want eindelijk is het zover !
Vandaag open ik mijn eigen zaakje !
Ik verkoop vanaf nu mijn zelfgemaakte mooie dingen.
Je kan hier terecht voor gepersonaliseerde wenskaarten en uitnodigingen, cadeauverpakkingen, verpakkingen voor traktaties en gastgeschenkjes, bestempelde notitieboekjes, originele slingers en tafel-deco voor tijdens al jouw feestjes, toffe home-deco, leuke zelf genaaide stoffen tasjes, enz ... 
Want in de toekomst komt er vast nog een heleboel bij.
En, het grootste nieuws is dat ik vanaf september ook zelf
 creatieve workshops zal geven !
Het programma daarvoor zet ik zo snel mogelijk online zodat je snel kan inschrijven.
Ik kijk er alvast heel hard naar uit om die workshops te geven.
Workshops voor iedereen die eens lekker creatief wil zijn zonder zelf een heel arsenaal aan knutselmateriaal in huis te halen.
Want dat staat hier ter beschikking voor jou.
Na mijn extra lange blogpauze vlieg ik vanaf nu dus terug stevig in.
Zowel mijn blog https://yay-i-made-it.blogspot.com/  alsook
mijn facebook-pagina https://www.facebook.com/yayimadeit
en instagram-profiel @yayimadeit1
zullen steeds verder aangepast worden zodat alles een beetje duidelijker en overzichtelijker wordt en het allemaal wat makkelijk terug te vinden is.
Groetje en tot gauw !
Ik ga even het lintje doorknippen !

4 opmerkingen: