Zoeken in deze blog

01-05-2017

Knuffelhok

Een paar weken geleden stapte ik buiten uit de winkel van de boerenbond.
Aan de uitgang zag ik nog een lading kartonnen dozen liggen voor klanten die er nood aan zouden hebben.

Ik stapte gewoon verder, maar schakelde me - lichtjes twijfelend - toch terug in achteruit.

Tiens tiens dacht ik, dat zijn wel écht kei ferme dozen...


Dozen uit zeer stevig karton, chique hout-print langs de zes kanten en amper tekst op gedrukt.
Precies een echte houten kist.

Wat kan ik daarmee doen ... ?

Creatieve/inventieve mensen laten hun ogen op de meest bizarre dingen vallen en beginnen op zo'n moment wel honderd keer sneller te denken dan op andere momenten. 
Dat is nu gewoon zo, wij kunnen daar niks aan doen.

Dus, lang verhaal ingekort :
De meneer van de winkel ging de dozen voor me opzijzetten en daar was ik weeral blij om.

Eens thuis met die hele lading ben ik er dan weer maar eens ingevlogen en ben die dozen beginnen pimpen.
Voor mijn knuffelkippen uiteraard.

http://yay-i-made-it.blogspot.be/2017/04/knuffelkip.html




Zo, ze hebben nu elk hun hokje. 
Dat ziet er best gezellig uit.

Ik heb aan de dozen ook nog een koord bevestigd.  Kwestie van zo'n ding ook mee naar huis te krijgen.
Vandaag gaan ze immers mee naar de markt van de bePARKte oplage in Duffel.
Ben benieuwd welk kindje haar/zijn knuffelkip (inclusief knuffelhok) aan dat koordje mee naar huis zal slepen.
Dat geeft vast erg leuke taferelen


The Chick Residence :




1 opmerking:

  1. Super, super leuk!!
    Misschien heeft de boerenbond in NL deze ook wel.....!!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen