Zoeken in deze blog

10-05-2017

Tien tegelijk #3

D-r-i-n-g-e-n-d moet ik weer eens aan mijn naaimachine gaan zitten !!
Hoe vaak heb ik dat niet al gezegd, maar het komt er de laatste maanden gewoon echt niet van.

Ben veel te gek op mijn arsenaal papier- en stempeltoestanden. 
Het textielen staat daardoor echt op een heel laag pitje.

Ik beloof dat ik er werk van ga maken zodat er een nieuwe voorraad tasjes ter beschikking is.
Ook voor mezelf.  Want ik wil er al zo lang graag een paar nieuwe. 

Als ik kijk naar de foto's van al de tasjes die ik al gemaakt heb dan vraag ik me af bij wie ze eigenlijk allemaal wonen.
Dat heb ik immers niet onthouden.

Zo veel stofjes, maar vooral zo veel uiteenlopende smaken.
Zodus voor elke smaak een stofje. 
Geuren en kleuren ni waar...

Een paar voorbeeldjes van mijn tasjes die ideaal zijn voor boodschappen, cursussen, strand, logeerpartijtjes, whatever...)













Geen opmerkingen:

Een reactie posten