Zoeken in deze blog

09-11-2017

Fris en fruitig

Met bruine papieren zakjes kan je heel veel leuke dingen maken. 
Hier heb ik zo'n bruin papieren zakje voorzien van cakejes-reliëf.
 
Cakejes-reliëf heb ik hier al eens gebruikt :
 
Oohh cakejes toch : heerlijk !
 
Nadien heb ik het zakje dubbel geplooid en er een strookje vrolijk papier rond bevestigd.
Dat geeft dan een klein mapje.
 
Voor in het achterste vakje heb ik een kaartje bestempeld met nog wat plaats voor eigen schrijfsels.
 
In het vakje vooraan heb ik 2 zakjes fruitthee gestoken. 
Afgestemd op de kleuren van de verpakking.
 
Zoiets is hier zelden toeval.
 
De namen van de thee alleen al maken het geheel nog gezelliger dan dat het al is :
Caramel Apple Pie (hoe héérlijk)
Lemon Cake (njaaaaaam !)
en Blueberry Muffin (laat maar komen !!!)
 
Geen idee of het te drinken is, maar ruiken doen ze alvast hemels !!
 
 
 
 
Alles nog ingepakt :

 
Het komt een klein beetje piepen :
 
 
Alles uitgepakt :
(effe op klikken, dat kijkt beter)

 
Alles nog ingepakt :
 
 
Het komt een klein beetje piepen :

 
Alles uitgepakt :
(effe op klikken, dat kijkt beter)
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten